Till Fanny

Skulle kunna säga att det var längesen man skrev här men det låter tråkigt så ska istället säga att idag är det ingen vanlig dag utan det är min BÄSTAVÄNS FÖDELSEDAG! Bara för att det är det så ska jag ta fram poeten i mig!

Fanny du är den person jag inte skulle klara mig en dag utan, Med dig kan jag alltid va mig själv, jag kan berätta allt och du finns alltid där. När allt har varit som värst och när det varit som bäst så har du alltid funnits där. Du var den som fick mig att le när det kändes hopplöst. Det finns inte ett ämne som vi någonsin inte pratat om, för med dig kan man prata om allt. Vi tänker konstigt nog likadant även om det handlar om dom mest sjuka tankarna så visar det sig alltid att vi tänker på samma sak. Så fort det händer något är min första tanke alltid jag måste berätta för fanny för jag vet att du är den som alltid förstår. Det finns inte någon som jag kan skratta med lika mycket med som jag gör med dig för det är ingen som förstår våran humor. Det spelar ingen roll var vi e för vi kan göra vilket ställe som helst till ett minne för livet, jag menar hallå vi var på elmia mässan tillsammans men herregud jag har aldrig skrattat så mycket under en dag! Jag skulle kunna skriva så enooormt mycket till men det jag vill säga är att när jag tänker tillbaka på mina minnen så är det med dig jag upplevt dom. Alla planer vi har för framtiden. Du finns alltid där för mig och tvivla aldrig på att jag inte finns där för dig för det gör jag till 110%.

Det finns mycket jag tvivlat på i livet och fortfarande tvivlar på. Men är det någonting jag är säker på så är det att du är min bästa vän.

Grattis på födelsedagen
Jag älskar dig <3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0