sommaren 2012

puh! ah så kände jag när jag tittade in här! så länge sen och bloggen ser ju.. ja jag vet inte vad jag ska säga usch och inte är den väl bättre nu men de var F*N dags att byta tillfälligt åtminstone. 

Min sommar har varit TOPPEN! Jag har varit med om supermycket kul, stockholm, göteborg, öland, målilla, midsommar, böda, örsjö och så ebbehult såklart! haha! nä men min sommar har varit kanon och jag börjar få smått ångest inför att skolan drar igång på måndag.. vart tog sommarlovet vägen? 

Jaha, nu får vi se hur långt det dröjer tills jag tittar in igen, men ni vet att jag lever! puss! 

segar något sjukt att ladda upp bilder, så det tror jag vi tar o skiter i. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0