One Way Or Another....

hellu!
det har inte varit en bra dag idag asså.... Mamma fyllde år och det är ju positivt men med födelsedagar kommer det firande med firande kommer onyttiga saker och med onyttiga saker kommer det ångest  och ah ni fattar!
Imon ska jag hålla mig jävligt nyttig iallafall vill träna men vågar nog inte det eftersom jag så fort jag anstränger mig får jätte ont i halsen och har sedan det i ett par dagar... ska operera det på fredag och är så nervös man bara kan bli, fy vill verkligen inte.
Känner mig lite duktig som satte mig och gjorde matte nu ikväll så slipper man den ångesten iallafall ;)
Nu ska jag lägga mig och kolla på vänner avsnitt :*

puss/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0