Fredag den 13:e

Fredag den trettonde idag otursdagen!! fast det har inte märkts asså haha tur de.
Hade tänkt att åka in till kalmar idag men blev inte så det blir imon istället. Ganska skönt att inte åka ändå hann med att göra lite läxor som jag suttit och tänkt på hela lovet så rätt skönt att få det gjort. Är inte klar med allt måste skriva klart en jäkla låt till musiken åh hatar sånt låter ju som en mes när man ska skriva sånt bläää.
Sen fyller ju min lilla kusin Villemo 2år idag, tyvär bor hon ju i stockholm så får inte träffa henne :(
Nä nu ska jag lägga mig och kolla en film ;)

puss/C


En väldigt gammal bild på mig och kusinis! men grattis på födelsedagen min lilla sötnos jag saknar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0