:*

whoopa!
Skulle ju kunna skriva att vi har varit sämst på att uppdatera men det tänker jag inte skriva!!
Så skönt att det är helg nu iallafall. Mycket läxor och prov och sån skit nu och hade nationellt i torsdags, hade i engelska så det var ju rätt okej med tanke på att engelska är det ända ämne som jag kan säga att jag är bra på.
Efter skolan var det mysdag på stan med mina små flickor.
Fredagen började ju väldigt bra med att vid halv åtta åka in till vårdcentralen för att ta blodprov, nervöst kan jag lova er jag hatar nålar!! men det gick bra ändå. Hann tillbaka till skolan innan den började vilket jag tyckte var rätt duktigt ;)
Idag vaknade jag hemma hos pappa för vi skulle fira han för han fyller år idag så grattis världens finaste pappa.
Sedan hem till mamma för att fira Thea(halv syster) som också fyller år idag. åh vad jag hatar att dom fyller år på samma dag blir så jobbigt!!

hihi och nu hann jag skriva om denna dagen innan den tog slut men hunner inte med en bild då hinner den bli över tolv

puss/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0